Pravidla účasti v PRESSpektivách

6. březen 2013

Kdo může soutěžit? Studenti všech ročníků Institutu komunikačních studií a žurnalistiky – Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze, Katedry mediálních studií a žurnalistiky – Fakulty sociálních studií Masarykovy univerzity, Katedry žurnalistiky – Filozofické fakulta Univerzity Palackého v Olomouci a Literární akademie – Soukromé vysoké školy Josefa Škvoreckého s výbornou komunikační znalostí angličtiny, češtiny a zájmem o žurnalistiku.

Jaké příspěvky přihlásit do soutěže? Jednotlivci zašlou audio/video příspěvek, který sami zpracují (maximálně 1 minuta), nebo text (1 normostrana). Důležité je vystihnout zvolené téma, dodržet stopáž a být originální.

Do soutěže zařadíme jen ty soutěžní materiály, které splňují požadavky uvedené výše a budou řádně doručeny v uvedeném termínu. Ze soutěže budou vyřazeny příspěvky, které se příčí dobrým mravům a zákonům České republiky.

Jak se do soutěže přihlásit? Svůj soutěžní příspěvek pošli na emailovou adresu presspektivy@rozhlas.cz nejpozději do půlnoci 27. března 2013. Připoj své celé jméno a příjmení, kontakt na sebe, strukturovaný životopis a motivační dopis (max. 1 A4 – 1800 znaků), ve kterém napíšeš, proč se PRESSpektiv chceš zúčastnit, a co od nich čekáš.

Hodnocení: Příspěvky, které splňují zadaná kritéria a přijdou v řádném termínu, zhodnotí skupina školitelů PRESSpektiv. Vybereme maximálně 3 studenty (a 2 náhradníky) z každé partnerské fakulty. Vybrané jedince kontaktujeme telefonicky. Do začátku PRESSpektiv s nimi bude v emailovém kontaktu – na Kreativní dílnu musejí přijet připravení a zpracovat další materiály podle zadání hosta a školitelů, kteří Kreativní dílnu povedou. Aktivita vybraných studentů v době před konáním Kreativní dílny i během ní je velmi důležitá. Pokud zvolený jedinec nebude komunikovat s organizátory PRESSpektiv a podle instrukcí připravovat materiály potřebné pro Kreativní dílnu, může být zastoupen náhradníkem.

Český rozhlas si vyhrazuje právo volně nakládat se všemi materiály, které vzniknou v rámci PRESSpektiv, a to bez jakýchkoliv dalších finančních nároků ze strany jeho účastníků. Komerční použití rozhovorů a jiných materiálů vzniklých v rámci Kreativních dílen PRESSpektiv JE ZAKÁZANO.

autor: adh
Spustit audio