-
„To je směr, kterým se odvětví ubírá“: Jak YouTube mění podcasting
Videopodcasty zažívají rozmach a poskytují tvůrcům přístup k novému publiku. Nehrozí však, že se tím zničí to, co bylo na zvukovém formátu tak atraktivního?
-
Chcete oslovit skeptiky? Výzkumníci navrhují vynechat z některých zpráv termín „změna klimatu“
Experiment ukázal, že malé změny ve formulaci a volbě slov mohou vyvolat významné změny v tom, jak skeptici vnímají zpravodajství o změně klimatu.
-
Jak se propaganda stala zábavnou
Válečné komunikační strategie Ukrajiny mají kořeny ve druhé světové válce.
-
Bombardování nemocnic a obytných domů na Ukrajině: Mapování incidentů spáchaných na civilistech
Cílem tohoto projektu je podrobně popsat incidenty, u nichž existují otevřené důkazy o možných civilních škodách na Ukrajině.
-
Veřejnoprávní média v roce 2021
Byl to další rok, kterému dominoval COVID-19, a s ním i větší tlak na veřejnoprávní média.
-
Průvodce “prebunkingem”: slibný způsob očkování proti dezinformacím
Účinnějším způsobem boje proti dezinformacím může být prevence, nikoliv léčba.
-
BBC pomáhá zvyšovat zastoupení žen ve světových médiích
Více než 100 organizací z nejrůznějších odvětví se dobrovolně připojilo k výzvě BBC pro zastoupení 50 % žen přispěvatelek v rámci svého obsahu
-
Konec cenzury. Itálie končí s omezováním filmů kvůli jejich obsahu
Tvůrci nově klasifikují své vlastní filmy podle věku publika.
Stránky
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- následující ›
- poslední »